Dutch ado!

In de VS heeft een presidentskandidaat nogal wat uitspraken gedaan over hoe wij in Nederland omgaan met euthanasie en dan vooral bij ouderen.

Euthanasie
Volgens Rick Santorum dragen bejaarden in Nederland een armbandje met de tekst 'Don't euthanize me': pleeg geen euthanasie op mij. Let wel, deze man, een Republikein, heeft aspiraties om president van de VS te worden. In een praatprogramma (Rachel Maddow Show) werd Erik Mouthaan de gelegenheid geboden weerwoord te geven. Voor het juiste perspectief: dit is  een zender die op de hand van de Democraten is en natuurlijk maar al te graag weerwoord wil geven. Ik vond dat Erik Mouthaan het goed deed. Het was ook een voorbeeld van journalistieke hoor en wederhoor toepassen.

Ik hoop dat uw Engels goed is, want onderstaand filmpje doet u verbazen!
De barricaden op of negeren; zegt u het maar.

0 reacties:

Een reactie posten

OVER.....

Mijn foto
Marja Heusschen
Webredacteur en Arbocoordinator bibliotheek Midden-Brabant/ Terborg/genealogie/geschiedenis
Mijn volledige profiel tonen

TWITTER, TWITTER

SHARE

EBSCO MASTERFILE

Zoek in Masterfile Elite
Voer uw zoekactie in en log vervolgens in met de barcode op uw BMB-bibliotheekkaart!

CATALOGUS BMB

ZOEKEN IN WORLDCAT

Zoek een item in bibliotheken bij u in de buurt:
WorldCat.org >>

WEBSITE BMB

LEESTIPS

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?Abonneer...

ARCHIEF

ZOEKEN